пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Моє ім’я – найкраще

13 лютого відбулося підведення підсумків конкурсу дитячих малюнків «Моє ім’я – найкраще», учасниками якого були діти з художньої студії «Палітра».   
Протягом двох тижнів у бібліотеці активно проходило голосування за найоригінальніше бачення свого імені. Бо ім’я – то символ прекрасного, воно має свій відтінок, своє значення, колір і навіть запах. Що таїть воно в собі? Варто лиш трішки пофантазувати, помріяти - і ім’я, наче пуп’янок троянди розкриється, засяє ніжними барвами, спалахне сонячною красою. У цьому ми переконались, коли обирали переможців.


Нелегко було обирати, адже кожен малюнок був особливим,неординарним і по-своєму цікавим.
Всіх учасників було нагороджено заохочувальними призами, а переможців –  дипломами та подарунками.


А на майбутнє хочеться побажати всім юним художникам натхнення та подальших перемог.

Немає коментарів:

Дописати коментар