вівторок, 16 липня 2013 р.

«Пізнавальна подорож Країною здоров’я»

Вже стало доброю традицією проведення годин здоров'я  у таборах відпочинку м.Скадовськ  працівниками бібліотеки. Подібні заходи - гарна основа для зміцнення здоров'я, формування і мотивації  звички до здорового способу життя у дітей.
Цьогоріч  діти літніх оздоровчих  таборів «Романтик» та «ім.Гагаріна» з гарним настроєм зустріли спеціалістів  Скадовського районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді та бібліотеки для дітей, що  завітали до них у гості. На затишнім майданчику оздоровчого  табору «Романтик» зібралося майже 50 дітей, а у актовій залі  табору «ім.Гагаріна» було присутньо  27 учасників заходу  які з цікавістю вирушили «У подорож країною  Здоров'я».
Малеча з великим інтересом брала участь у веселих та дотепних конкурсах «Квітка здоров’я», «Загадки від Мойдодира», «Жартівливій гімнастиці»,  грали в ігри і демонстрували хороші знання з основ здоров'я. 






На завершення заходу дітям було запропоновано намалювати малюнки на тему « Я досягну успіху без паління».


У підсумку всі учасники подорожі отримали нові знання, позитивні емоції, радісні посмішки.

Немає коментарів:

Дописати коментар