понеділок, 24 червня 2019 р.

Майя у країні див!


Просто не знаю, хто я зараз така.
. Ні, я, звичайно, приблизно знаю, хто така я була вранці, коли встала,
 але з тих пір я весь час то така, то сяка – словом, якась не така.

Л. Керолл «Аліса в країні див»

День народження – це яскраве свято для кожної дитини. А щоб воно запам’яталося надовго і було не зовсім звичайним, працівники бібліотеки запрошують своїх читачів відзначати іменини у бібліотеці. Бібліотекарі розробили низку святкових програм для дітей, де вони потрапляють в різні пригоди з улюбленими книжковими героями. Найбільш популярною у червні залишається книга «Аліса в країні див».


Бібліотекар Боднарюк Марія Сергіївна перетворилася на Білого Кролика і створила справжню казку для своїх читачів.
Для того, щоб потрапити у чарівну країну потрібно було випити з пляшечки з написом «Випий мене».



Потім знайти книжку, на сторінки якої ми потрапили.


  


За допомогою додатку на смартфоні спробували пограти у віртуальний крокет. А потім закріпили навички у країні Чудес.



 А потім… А потім було ще багато цікавих завдань, які діти залюбки допомагали робити Білому Кролику.










День народження – справжнє свято! Тож святкуйте його разом з нами!



Немає коментарів:

Дописати коментар